Kwaliteitsbeleid AGEMA N.V.

Waver, 15 december 2021

Het tevreden stellen van onze klanten door het reactievermogen, de kwaliteit van onze producten dankzij een gemotiveerd en enthousiast team is onze reden vanbestaan.

Ons succes is gekoppeld aan het respecteren van onze verplichtingen en het vertrouwen dat onze klanten in ons tonen door hen betrouwbare producten en kwaliteitsservice te bieden.

Voldoen aan de behoeften en verwachtingen van onze klanten is onze constante zorg en die van aile actoren van ons bedrijf.

Het nakomen van onze verplichtingen is het doel van ans allemaal, of we nu tot de operationele of functionele afdeling behoren en ongeacht ons verantwoordeiijkheidsniveau.

0m al deze goede redenen heeft Agema een kwaliteitsbeleid gevoerd op basis van de volgende drie assen :

Klantentevredenheid

  • Inspelen op de eisen van de klant
  • Onderhoud goede zakelijke relaties door naar hen te luisteren
  • Onze inspanningen voortzetten om de kwaliteit van onze levertijden te verbeteren
  • Zorgen voor de goede kwaliteit van onze producten en diensten
  • Zorg voor productconformiteit

De ontwikkeling van onze medewerkers en de ontwikkeling van hun vaardigheden

  • Identificeer, ontwikkei en onderhoud de vaardigheden en knowhow van al onze medewerkers zonder uitzondering
  • Sensibiliseren van onze medewerkers over de te bereiken doelstellingen door hen te associëren via een participatieve aanpak

Onze efficiëntie en prestaties verbeteren

  • Ons interne kwaliteitsniveau verbeteren
  • Doorgaan met het werk dat is begonnen aan de productiestroom
  • Continue verbetering van onze prestaties en vaardigheden

Het management en de kwaliteitsmanager van Agema zijn verantwoordelijk voor de handhaving van deze bepalingen en het bevorderen van de kwaliteit bij aile medewerkers.

Elk jaar worden de kwaliteitsdoelstellingen gecommuniceerd naar al onze medewerkers via onze management review.

Onze inzet :

  • Zorg voor de nodige middelen om continue verbetering en duurzaamheid van het bedrijf te garanderen
  • Zorg voor de nodige middelen om continue verbetering en duurzaamheid van het bedrijf te garanderen - De effectiviteit van het kwaliteitssysteem waarborgen door middel van de jaarlijkse managementbeoordeling door de kwaliteitsdoelstellingen en -strategie te definiëren of te herzien.
  • Zorg voor op maat gemaakte, competitieve, responsieve en kwalitatieve oplossingen.

François Dupont, Gedelegeerd bestuurder

Wenst u informatie? Aarzel niet om met ons contact op te nemen